Γενικές Ερωτήσεις
- Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σας;
Το κατάστημά μας λειτουργεί :
Δευτέρα : 9:00-20:00
Τρίτη : 9:00-20:00
Τετάρτη : 9:00-20:00
Πέμπτη : 9:00-20:00
Παρασκευή : 9:00-20:00
Σάββατο : 9:00-15:00
Πλοήγηση/Προϊόντα/Παραγγελία
- Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου μου;
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που θέλετε με 3 απλούς τρόπους!
- Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο www.myrtenhome.gr.
- Μέσω e-mail στο info@myrtenhome.gr
- Με τηλεφωνική παραγγελία στο 6906815104
Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-20:00 & Σάββατο 9:00-15:00
- Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;
- Το Myrten Home σε συνεργασία με τις courier ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ) και ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ σας στέλνει με ασφάλεια και ταχύτητα τις παραγγελίες απευθείας στο χώρο σας.
- Παράδοση με δικό μας μέσο. Η παράδοση με δικό μας μέσο γίνεται κατόπιν συνεννόησης και αφορά αποκλειστικά περιοχές εντός της Αθήνας.
Προτείνεται για δέματα μεγάλου όγκου/βάρους (π.χ έπιπλα, καθρέφτες, φωτιστικά ) που δεν μπορούν να διακινηθούν με εταιρεία ταχυμεταφορών.
Το κόστος μεταφοράς για παραγγελίες με ογκώδη ή βαριά αντικείμενα κυμαίνεται ενδεικτικά από 5 έως 15 €, ανάλογα με τον όγκο και τη διεύθυνση αποστολής.
Για την ακριβή επιβεβαίωση του κόστους, απαιτείται προηγούμενη τηλεφωνική συνεννόηση με το κατάστημά μας στο 6906815104. - Αποστολή με Εταιρεία Γενικών Μεταφορων / Πρακτορείο (Υπόλοιπη Ελλάδα)
Η συγκεκριμένη επιλογή αποστολής προτείνεται για δέματα μεγάλου όγκου ή βάρους (π.χ. έπιπλα, καθρέφτες, φωτιστικά), τα οποία δεν μπορούν να μεταφερθούν με συμβατικές εταιρείες ταχυμεταφορών. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ασφαλέστερη και πιο κατάλληλη μεταφορά τους.
Σημαντικές Πληροφορίες:
- Κόστος μεταφοράς:
Ενδεικτικά, ξεκινά από 5,00 € και διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο, το βάρος του δέματος και τον τελικό προορισμό.
Λόγω της φύσης των προϊόντων αυτής της κατηγορίας, το κόστος υπολογίζεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με το κατάστημά μας. - Τρόπος παράδοσης:
Οι μεταφορικές εταιρείες, κατά κανόνα, παραδίδουν τα δέματα επί πεζοδρομίου, όχι εντός του χώρου σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση εντός του χώρου, αυτό ενδέχεται να γίνει κατόπιν συμφωνίας με την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία και ενδεχομένως με επιπλέον χρέωση. - Παραλαβή από πρακτορείο:
Εφόσον το προτιμάτε, υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας απευθείας από το πρακτορείο, κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική εταιρεία.
Παραλαβή από το κατάστημα (Αθήνα)
Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε την παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα στην Αθήνα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση μεταφορικών.
Απλώς επιλέξτε την επιλογή «Παραλαβή από κατάστημα» στο αντίστοιχο πεδίο κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας.
Σημείωση: Για την παραλαβή από το κατάστημα, η παραγγελία πρέπει να είναι προεξοφλημένη μέσω των διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
- Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;
Αν διαθέτετε κωδικό έκπτωσης ή κουπόνι προωθητικής ενέργειας τότε για να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό σας:
-
Κάντε κλικ στο «Καλάθι» και επιλέξτε «Προβολή Καλαθιού».
-
Πατήστε την επιλογή «Έχετε κωδικό προωθητικής ενέργειας;».
-
Εισάγετε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε «Προσθήκη» για να εφαρμοστεί η έκπτωση.
Η έκπτωση θα υπολογιστεί αυτόματα στο τελικό σύνολο της παραγγελίας σας.
- Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα στη Λίστα Επιθυμιών ώστε να τα βρίσκετε εύκολα, οποιαδήποτε στιγμή — ανεξάρτητα από το πότε (ή αν) σκοπεύετε να τα αποκτήσετε.
Σημαντικό:
Για να χρησιμοποιήσετε τη Λίστα Επιθυμιών, θα χρειαστεί να έχετε λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας και να είστε συνδεδεμένοι στο προφίλ σας.
Η λίστα εμφανίζεται στην ενότητα «Επιθυμητά», την οποία μπορείτε να βρείτε μέσα από:
Προφίλ > Επιθυμητά
Ηλεκτρονική αγορά & Πληρωμή
- Πως μπορώ να πληρώσω για τις παραγγελίες μου; Χρειάζεται να έχω πιστωτική κάρτα;
Δεν απαιτείται απαραίτητα η χρήση πιστωτικής κάρτας για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Σας προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές πληρωμής για να διαλέξετε αυτή που σας εξυπηρετεί καλύτερα:
Τρόποι Πληρωμής:
- Αντικαταβολή (Courier)
Διαθέσιμη για παραγγελίες έως 150 € και εντός συγκεκριμένων ογκομετρικών προδιαγραφών. Η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση της παραγγελίας απευθείας στον κούριερ.
-
Προπληρωμή
Μπορείτε να προπληρώσετε με έναν από τους εξής τρόπους:
- Τραπεζική κατάθεση
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover)
Τραπεζικός Λογαριασμός για Κατάθεση
Για την προπληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, καταθέστε το συνολικό ποσό της παραγγελίας στον παρακάτω λογαριασμό:
Eurobank
IBAN: GR72 0260 2070 0006 1020 2025 914
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0207.61.0202025914
Δικαιούχος: VINS RENT A BIKE Ε.Ε.
Μετά την κατάθεση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας:
- Τηλεφωνικά στο 690 681 5104 ή
- Με email στο info@myrtenhome.gr, επισυνάπτοντας το αποδεικτικό κατάθεσης.
Παρακολούθηση Παραγγελίας
- Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτόματα ένα επιβεβαιωτικό e-mail που περιλαμβάνει τη συνοπτική επισκόπηση της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, ενδέχεται να οφείλεται σε ένα από τα παρακάτω:
- Έχετε καταχωρίσει λανθασμένη διεύθυνση e-mail.
- Το μήνυμα έχει μεταφερθεί στον φάκελο «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία» (Spam/Junk).
Εάν κανένα από τα παραπάνω δεν ισχύει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 6906815104 για να σας βοηθήσουμε.
- Πως παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λαμβάνετε αυτόματες ενημερώσεις μέσω email κάθε φορά που αλλάζει η κατάσταση της παραγγελίας σας, ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για την πορεία της.
-
Στάδια παραγγελίας
- Αναμονή Κατάθεσης
Εφόσον έχετε επιλέξει την Τραπεζική Κατάθεση ως μέθοδο πληρωμής, η παραγγελία σας βρίσκεται σε κατάσταση Αναμονής Κατάθεσης. Παρακαλούμε μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεση, να μας αποστείλετε το αποδεικτικό ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο. - Στάδιο Επεξεργασίας
Η παραγγελία σας επεξεργάζεται στην αποθήκη μας, ώστε να προετοιμαστεί για την αποστολή το συντομότερο δυνατό. - Απεστάλη
Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί. Στο τέλος του email αποστολής που λάβατε, μπορείτε να επιλέξετε «Παρακολούθηση» και να εισάγετε τον κωδικό παραγγελίας και το email σας για να λαμβάνετε ενημερώσεις για την πορεία της. - Αναμονή Παραλαβής
Η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα μας. - Ακυρώθηκε
Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί. Πιθανοί λόγοι ακύρωσης μπορεί να είναι: - Μη ολοκληρωμένη προπληρωμή
- Έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος
- Ακύρωση από τον προμηθευτή
- Υπαναχώρηση από εσάς
Αλλαγή/Ακύρωση/Επιστροφές
Η ομάδατου Myren Home είναι δίπλα σου!
Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε ό,τι χρειαστείς. Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνικά στο 690 681 5104
Δευτέρα έως Παρασκευή: 09:00 - 20:00
Σάββατο: 09:00 - 15:00
- Μέσω email στο info@myrtenhome.gr
Ακυρώσεις και Τροποποιήσεις Παραγγελιών
- Οι ακυρώσεις και οι τροποποιήσεις μπορούν να γίνουν εντός 24 ωρών από τη στιγμή που πραγματοποιήσατε την παραγγελία.
- Σε ορισμένα είδη δεν επιτρέπεται υπαναχώρηση.
Επιστροφές Χρημάτων για Προπληρωμένες Παραγγελίες
- Αν ακυρώσετε μια προπληρωμένη παραγγελία εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωσή της, το ποσό επιστρέφεται στη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
- Μετά το πέρας μιας εργάσιμης ημέρας, οι ακυρώσεις προπληρωμένων παραγγελιών μπορούν να διατηρηθούν ως πιστωτικό υπόλοιπο στο κατάστημα, για μελλοντική χρήση.
-
Πώς επιστρέφω προϊόντα;
Επιστροφές & Υπαναχώρηση
Μόλις παραλάβετε μια παραγγελία, είτε από το κατάστημά μας είτε μέσω courier, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών, κατόπιν ενημέρωσης μέσω email στο info@myrtenhome.gr.
Λεπτομέρειες Επιστροφής (Υπαναχώρησης)
Η επιστροφή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση, υπό την προϋπόθεση ότι:
- Το προϊόν επιστρέφεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, με όλα τα εξαρτήματα, τα έντυπα και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.
- Έχετε εξοφλήσει κάθε κόστος αποστολής που έχει επιβαρύνει την εταιρεία για την παράδοση και την επιστροφή του προϊόντος.
Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται ηλεκτρονικά μέσω email στο info@myrtenhome.gr. Η εταιρεία θα σας αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσης μόλις την παραλάβει.
Επιστροφή Χρημάτων
Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα/ποσό μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής.
- Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η εταιρεία ενημερώνει την τράπεζα για την ακύρωση, αλλά ο χρόνος και ο τρόπος επιστροφής καθορίζονται από την τράπεζα.
- Σε πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή πραγματοποιείται με αντίστροφο έμβασμα στους λογαριασμούς σας.
- Σε πληρωμές με αντικαταβολή, επικοινωνήστε μαζί μας για να επιλέξετε τον τρόπο επιστροφής χρημάτων.
Κατάσταση Προϊόντων και Ευθύνη Καταναλωτή
Η εταιρεία ειναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα.Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να το χρησιμοποιήσει πέραν του αναγκαίου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του.
- Το άνοιγμα της συσκευασίας ή η χρήση του προϊόντος πέραν του παραπάνω μειώνει την αξία του, και ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία.
Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για:
- Προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχτεί και εφόσον πληρούν τα κριτήρια.
- Αγορές εκπτωτικών προϊόντων κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Διεύθυνση Επιστροφής
Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει στη διεύθυνση :
Vins Rent a Bike
Καλλιρόης 24, Αθήνα
11743
- Λείπουν κομμάτια από το προϊόν που μόλις αγόρασα.
Κάθε προμηθευτής έχει τη δική του πολιτική σχετικά με την αντικατάσταση ελλειπόντων κομματιών.
Σε περίπτωση που παρατηρήσετε έλλειψη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντας:
- Το προϊόν που αφορά το πρόβλημα
- Φωτογραφία της απόδειξης αγοράς
- Ποια κομμάτια λείπουν
Το συντομότερο δυνατόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.